پاورپوینت مناقصه و شرايط آن

دسته بندي : کارآفرینی » معماری و عمران
توضیحات:
پاورپوینت مناقصه و شرايط آن، در 23 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
قانون مناقصه:
الف) این قانون به منظور تعیین روش و مراحل برگزاري مناقصات به تصویب میرسد و تنها در معـاملاتی کـه بـا رعایت این قانون انجام میشود، کاربرد دارد.
ب - قواي سه گانه جمهوري اسلامی ایران اعم از وزارتخانهها، سازمانها و موسسات و شرکتهاي دولتی، موسسات انتفاعی وابسته به دولت، بانکها و موسسات اعتباري دولتی، شرکتهاي بیمه دولتـی، موسسـات و نهادهـاي عمـومی غیردولتی ( در مواردي که آن بنیادها و نهادها از بودجه کل کشور استفاده مینمایند)، موسسات عمـومی، بنیادهـا و نهادهاي انقلاب اسلامی، شوراي نگهبان قانون اساسی و همچنین دستگاهها و واحدهایی که شمول قانون بـر آنهـا مستلزم ذکر یا تصریح نام است، اعم از این که قانون خاص خود را داشته و یا از قـوانین و مقـررات عـام تبعیـت نمایند.
نظیر وزارت جهاد کشاورزي، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشـیمی ایران، سازمان گسترش و نوسازي صنایع ایران، سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوري اسلامی ایران، سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنایع معدنی ایران، سازمان صدا و سیماي جمهوري اسلامی ایران و شرکتهاي تابعه آنها موظفنـد در برگزاري مناقصه مقررات این قانون را رعایت کنند.
مناقصه:
مناقصه به فرآیندی گفته می شود که رقابتی برای تامین کیفیت مد نظر قرار می دهد که در آن، تعهدات موضوع معامله به مناقصه گری که کم ترین قیمت را پیشنهاد می نماید، واگذار می گردد.

فهرست مطالب:
قانون مناقصه
تعاریف و اصطلاحات
طبقه بندی معاملات از نظر قیمت
طبقه بندی انواع مناقصات
روش دعوت مناقصه گران
وظایف کمیسیون مناقصه
فرایند برگزاری مناقصه
منبع
دسته بندی: کارآفرینی » معماری و عمران

تعداد مشاهده: 12344 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:4,542 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت

  • گالری تصاویر :